0

Twój koszyk jest pusty

FAQ

Co to jest pokrowiec na krzesło?

Odkryj naszą historię na naszej stronie internetowej.

Jak się z nami skontaktować?

Możesz łatwo skontaktować się z nami za pomocą małego dymka czatu w prawym dolnym rogu ekranu lub wypełniając nasz formularz kontaktowy. Obiecujemy, że skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 do 48 godzin.

Twoje zamówienia

Ile czasu zajmie otrzymanie mojego zamówienia?

Potrzebujemy 1-2 tygodni na przetworzenie Twojego zamówienia, wyprodukowanie produktów i zorganizowanie bezpłatnej dostawy. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoja paczka dotarła do Ciebie tak szybko, jak to możliwe, bez uszczerbku dla jakości naszych produktów.

Czy mogę śledzić moje zamówienie?

Oczywiście! Możesz skontaktować się z nami przez e-mail, aby śledzić swoje zamówienie.

Śledzenie mówi, że moja paczka została dostarczona, ale nic nie otrzymałem. Czy to normalne?

Nie martw się, może się tak zdarzyć, jeśli zamówiłeś więcej niż jeden przedmiot. Przedmioty są czasami wysyłane oddzielnie, w zależności od dostępnych zapasów i magazynów wysyłkowych. Resztę artykułów otrzymasz w ciągu następnych dni.

Ile kosztuje dostawa i gdzie dostarczasz?

Dostarczamy nasze produkty bezpłatnie na całym świecie, z wyjątkiem terytoriów zamorskich. Dodatkowa opłata za dostawę będzie wymagana dla następujących terytoriów: Gujana, Gwadelupa, Reunion, Martynika, Majotta, Nowa Kaledonia, Saint-Barthélemy, Saint-Pierre-et-Miquelon, Saint-Martin, Wallis-et-Futuna, Polinezja Francuska .

Co powinienem zrobić, jeśli w moim zamówieniu brakuje elementu?

Jeśli zamówiłeś wiele przedmiotów, mogły one zostać wysłane osobno. Jeśli okaże się, że brakuje jakiegoś elementu, nie martw się, Twoja paczka wkrótce dotrze.

Nie otrzymałem zamówienia

Jeśli masz problem z zamówieniem, zajmiemy się sporami za Ciebie dzięki naszej w 100% bezpiecznej dostawie. Wszystkim zajmujemy się osobiście i zobowiązujemy się do niezwłocznego wysłania nowej paczki na nasz koszt.

Nie mieszkam w Europie

Dostawy realizowane we Francji zagranicznej mogą potrwać do jednego miesiąca od dnia złożenia zamówienia, aby zachować dostępność finansową.

Anulowanie i zwrot zamówienia

Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienie, o ile nie jest ono „w toku”. Jeśli zamówienie jest już przygotowywane, zostanie naliczona opłata za anulowanie w wysokości 40% ceny zakupu.

Czy mogę zwrócić przedmiot?

Możemy przyjąć zwrot produktu tylko wtedy, gdy ma on udowodnioną wadę. Jeśli napotkasz jakąkolwiek wadę fabryczną, prześlij nam zdjęcie reklamowanego produktu (w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu) wraz z numerem zamówienia. Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został otrzymany.

Bezpieczeństwo i płatności

Jakie metody płatności akceptujesz?

Oferujemy tylko bezpieczne metody płatności, takie jak karty debetowe i kredytowe, oraz usługi płatności online, takie jak PayPal i Stripe.

Różne pytania

Jak mogę zamówić produkt?

Zamawianie naszych produktów jest łatwe, wykonując następujące proste czynności: wybierz żądane produkty, dodaj je do koszyka, a następnie sfinalizuj zakup, klikając ikonę koszyka w prawym górnym rogu ekranu . Możesz także utworzyć konto, aby jeszcze bardziej przyspieszyć i ułatwić ten proces.

Chcę zamówić hurtowo

Jeśli chcesz złożyć zamówienie zbiorcze, wyślij e-mail do naszego wsparcia, aby uzyskać więcej informacji.

Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli masz inne pytania lub wątpliwości. Zawsze jesteśmy gotowi pomóc i odpowiedzieć na wszystkie pytania.